باتری سامسونگ A50

در ساخت باتری a50 همانند سایر باتری های موبایل از فناوری لیتیومی استفاده شده و بطور دقیق تر، لیتیوم پلیمری است. باتری سامسونگ Galaxy A50 جدانشدنی بوده و در شرایط اضطراری نمی توانید از باتری زاپاس استفاده کنید. قابلیت فست شارژ نیز برای گوشی a50 در نظر گرفته شده که 15 واتی بوده و در سطح یک گوشی میان رده مناسب است. استفاده از تراشه Exynos 9610 در مصرف پایین شارژ و دوام بالای باتری سامسونگ a50 تأثیرگذار بوده است.

ظرفیت باتری سامسونگ A50 در سطح این گوشی بسیار مناسب بوده و 4000 میلی آمپر ساعت عنوان شده است. باتری سامسونگ گلکسی A50s به عنوان دیگر هم نسل این باتری ، به همین میزان ظرفیت داشته و کیفیت نزدیکی به هم دارند.

این باتری سامسونگ هنگام وبگردی نیز تا 12 ساعت و 16 دقیقه دوام آورد که عملکرد بسیار مناسبی محسوب می شود. در آخرین بخش نیز میزان استقامت این باتری سامسونگ a50 فونی شاپ هنگام مشاهده فیلم و ویدیو از حافظه داخلی گوشی، 15 ساعت و 49 دقیقه محاسبه شد. بطور کلی می توان گفت باطری سامسونگ گلکسی آ 50 هنگام استفاده معمول و نه بیش از حد، به راحتی بیش از یک روز دوام خواهد آورد. همچنین انواع لوازم جانبی و قطعات موبایل و همچنین شارژر اصلی سامسونگ a50 در فروشگاه فونی شاپ موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید خریداری نمایید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: